a kołek???? daj foto kolka
Projekt PARASOL
Projekt PARASOL
była UMBRELLA jest FOX
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Kołek troche ściety nie wiem czy tak powinno być ale przed złożeniem napawałem go około 2 mm niestety nic to nie dało chociaz doszło troche luzzu na regulacji
ale plastikowy po drugiej stronie lapy kołek siedzi w obudowie skrzyni ??????
Projekt PARASOL
była UMBRELLA jest FOX
To jutro zobacze i zrobie zdjecie. Mógłbyś pokazać na co patrzeć? nie chce szukać po omacku
Koledzy, jeśli sprzęgło szybko i płynnie zmienia biegi to nie sugerujcie koledze dziury w łapie czy kołek, bo to się wzajemnie wyklucza. W swoim pierwszym smartku wymieniłem sprzęgło kompletne z łapą i łożyskiem po 350 kkm, następnie przejechałem 150 i auto sprzedałem, a nowy nabywca wg mojej wiedzy sprzęgła nie wymieniał. W tym co teraz jest na sprzedaż, sprzęgło przejechało 233 kkm i chodzi bez zastrzeżeń, trzy kreski miałem ostatni raz 3 miesiące temu i wiem od Basi, że dwa trzy razy w roku występowały od nowości autka. Ten typ tak ma i już. Ja miałem 18 miesięcy gehenny ze sprzęgłem bo nie mogłem się zatrzymać na dłużej niż 5 sek. Potem trzeba było silnik wyłączyć i poczekać na reset, ale to pokonałem skutecznie a przyczyna leżała całkiem gdzie indziej. Pozdrawiam. L
To jeszcze raz od początku, jakie są objawy które Cię niepokoją? Szkoda że o tym napawaniu nie napisałeś wcześniej bo bym Ci doradził równoczesne powiększenie średnicy, słabym punktem jest łapa nie popychacz, powiększenie średnicy zmniejsza punktowość obciążenia na łapie. Pozdro. L
Objawy są takie że przy ruszaniu samochód wibruje, po ruszeniu jest juz wszystko ok. Jest to uciążliwe i nieprzyjemne bo przez chwile cały samochód wpada w rezonans. Aktuator był dosuniety na maksa i nie miał już możliwości regulacji. Cofanie go nawet o 0,5 mm pogarszało sprawe. Po za tym samochodzik jeździ, zmienia biegi jak powinien. Po napawaniu o około 2 mm aktuator ma troszke luzu, ale dosuwanie go bardziej do skrzyni poprawia sprawe tylko minimalnie.
Aktuator należy dosunąć do skb i dokręcić bez luzu, wibracja przy ruszaniu może być spowodowana nieprawidłową pracą sprzęgła lub słabą poduszką metalowo-gumową, najczęściej środkową. Wymiana poduszki jest o wiele łatwiejsza i mniej kosztowna niż praca przy sprzęgle, tak więc zaczynałbym od tego. Pozdrawiam. L
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|