Gniazda zawsze powinno sie przefrezowac chocby po to by usunac nagar z gniazda.Gniazdo w glowicy aluminiowe i tez po latach troche siada.Jesli wtryskiwach puszcza zdarza sie ze spaliny wyzlobia rowek wtedy tylko frezowanie pomoze.Przekonalem sie w silniku mercedesa cdi.Bez frezowania nie dalo sie uszczelnic.(wtryskiwacze takie same jak w smarcie)Po przefrezowaniu bez problemu trzymaja do dzis.Po zamontowaniu warto polac troche wody by sprawdzic szczelnosc.Nie powinno byc zadnego bulgotania.Nawet najmniejszego.Nieszczelny wtryskiwacz po jakims czasie napewno zaklei sie w gniezdzie i bedzie ciezgo go wyciagnac.Frezy kupilem na alledrogo.Caly zestaw w tym do cdi kosztowal niewiele.Polecam zakupic.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 cdi Demontaż,montaż wtryskiwacza.
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości