robert7791
Liczba postów: 81
Dołączył: Jul, 2011
Reputacja:
0
Skąd: Wrocław
robert7791
06.08.2011, 15:36
WITAM
Po regulacji aktuatora-odkręcenie śrub i dosunięcie do skrzyni- pojawił sie problem ślizga się sprzęgło i wolniej zmienia biegi..
Jakieś M Ą D R E pomysły ???
RobsonWawa
Liczba postów: 2.327
Dołączył: Aug, 2010
Reputacja:
56
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, 2013
RobsonWawa
06.08.2011, 15:46
Tu nie trzeba mądrych pomysłów, tylko popuścić aktuator na mocowaniu.W tej chwili masz objaw lekko wciśnętego sprzęgła Najlepiej dostosować ust. aktuatora korzystając z klucza dynamometrycznego. Podpowiedź znajdziesz w temacie modyfikacja aktuatora.
robert7791
Liczba postów: 81
Dołączył: Jul, 2011
Reputacja:
0
Skąd: Wrocław
robert7791
06.08.2011, 16:14
TAK ZROBIŁEM
Proszę POZOSTAŁYCH forumowiczów o sensowne porady
SANT0
Liczba postów: 143
Dołączył: Mar, 2011
Reputacja:
1
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Skąd: KONSTANCIN-JEZIORNA
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2000
Siemka a powiedz ile to sprzęgło ma już przelotu bo może to już jego koniec.
robert7791
Liczba postów: 81
Dołączył: Jul, 2011
Reputacja:
0
Skąd: Wrocław
robert7791
07.08.2011, 22:07
Witaj Santo
przebieg 120tys. i...-inaczej bierze sprzegło na ciepłym silniku( jest ok) a inaczej-ślizga się jak jest zimny... więc prawdopodobnie jutro silnik na stół i operacja..
Ps.Dzięki za pomoc tel.
(dziwne... ale z podkładką pod sprężyną akt.gorzej-tzn.dłużej załącza biegi..szczególnie podczas redukcji biegow...moze wina sprzęgła..???)
Ps2.szukam schematu modułu Brabusa-tego do podłączenia manetek..aby skonfrontować własny wynalazek..
Pozdr
SANT0
Liczba postów: 143
Dołączył: Mar, 2011
Reputacja:
1
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Skąd: KONSTANCIN-JEZIORNA
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2000
Jak to sprzęgło ma już 120 w tyle to chyba już na nie pora tak mi się zdaje a nie podszarpuje przy ruszaniu i nie telepie budą?A doszliście już co z tym aktuatorem żle złożony czy coś innego?
robert7791
Liczba postów: 81
Dołączył: Jul, 2011
Reputacja:
0
Skąd: Wrocław
robert7791
08.08.2011, 20:58
Szarpie..a jak ustawia na max do skrzyni to sie ślizga-musze wcisnąć gaz do połowy aby ruszył...
Z akt.prawdopodobnie podeszliśmy zbyt aktywnie rozbierając silnik akt. tam są te dwa halotrony i... wróżenie z fusów..
-może za gęsty smar i za duży opór...hmm..
A propos modułu Brabusa do zamontowania manetek w smarcie przedliftowym-może wiesz gdzie albo u kogo szukać schematu?
Gantz
Liczba postów: 1.805
Dołączył: Oct, 2002
Reputacja:
19
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart roadster, passion, 2004
A może regulacja uślizgu sprzęgła ???
Większość z mechaników którzy majstrują przy smartach zapomina o tym, że tę czynność powinno się wykonywać regularnie co pomaga w "dbaniu" o tę część.
Powodzenia.
PZDr
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia
biedronka
Liczba postów: 609
Dołączył: Mar, 2010
Reputacja:
0
Imię: Maciek & Jowita
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gąbin k. Płocka
smart fortwo 450 cdi
biedronka
09.08.2011, 15:52
stardiagnoza ustawia punkt otarcia sprzęgła może wystarczy to zrobić można też zrobić pulsy lub adaptację po wymianie są też funkcje takie jak test sprzęgła ale możemy o tym gadać do woli i nic nie zrobimy bez auta
SANT0
Liczba postów: 143
Dołączył: Mar, 2011
Reputacja:
1
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Skąd: KONSTANCIN-JEZIORNA
smart fortwo 450 cdi, pulse, 2000
Robert7791 je będę robił bez modułu podepnę się pod styki z dzwigni zmiany biegów też mam przed lifta i myślę że bez problemu da się to zrobić tym bardziej że już ktoś to robił.