Samochód podłączony pod komputer, błąd - niskie ciśnienie paliwa.
Jak usuwam błąd i dodaje gazu do 5tys. obrotów to błąd pojawia się ponownie i samochód dochodzi do 3tysięcy obrotów .
Coś podobnego miałem tylko że w ciągniku. Już pompa miała iść na serwis okazało się że przewód paliwowy zasilający był przytkany. Przy dmuchaniu "ustami" był przepływ jednak słaby, dopiero podłączenie kompresatora z odkręconym korkiem paliwa dało radę przeczyścić przewód. Rozumiem że filtry paliwa wymienione.
Filtr paliwa 45zl, polecam wymieniac przy kazdej wymianie innych filtrow, ewentualnie co dwie wymiany. Dojscie troche slabe, ale bez problemu samemu mozna to zrobic na spokojnie w 30min
Poniżej trochę rzeczy które bym sprawdził na Twoim miejscu:
Oczywiście podstawa to wymiana filtra paliwa, oraz kontrola wizualna połączeń
Czujnik ciśnienia paliwa
w środku znajduje się dzielnik napięcia
(123|
Zasilanie 5V (4,9V-5,1V)– między 3 a masą (wtyczka)
Rezystancja między 1 a masą – ciągłość (wtyczka)
Po przekręceniu zapłonu napięcie między 2 a masą ok. 0,5 V (konieczna przejściówka lub wpięcie w kable ) po uruchomieniu i wzroście obciążenia wartość powinna wzrastać do niecałych 5V
Po odpięciu silnik powinien pracować „twardo” Zawór ciśnienia szyny
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 1 a masą – 12V (wtyczka) Zawór ilości paliwa
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – 2,07-2,53 Ω
Napięcie po przekręceniu zapłonu między 2 a masą – 12V (wtyczka) Wtryskiwacz
Rezystancja pomiędzy zciskami 1 i 2 – ok. 0,33 Ω Czujnik temperatury paliwa
Napięcie zasilania -4,5- 4,9V
Rezystancja –ok. 8,1Ω - 0st, ok. 3,1Ω -20st, 43Ω -(-20)st