Witam
Od pewnego czasu mam problem z ciśnieniem paliwa na listwie.
Ponad pół roku temu borykałem się z wchodzeniem auta w tryb awaryjny. Samochód był w warsztacie trzy razy. Pokazywał błąd klap w kolektorze. Usterkę rozwiązała wymiana sterownika klap i zaworu upustowego turbo. Poza tym została sprawdzona sprężarka i jest z nią wszystko ok. Po odebraniu z warsztatu zapaliła mi się lampka MIL (check engine). Sprawdziłem błąd i okazało się ze to zbyt wysokie ciśnienie na kolektorze paliwowym. Skasowałem błąd i ruszyłem w drogę po paru minutach jazdy jak odpuściłem gaz lampka znów się zapaliła, ale zgasła po kilku kolejnych uruchomieniach silnika. Teraz już sama nie gaśnie, a jak skasuje błąd to wznawia się po kilku sekundach pracy silnika. Auto ciagle w trybie awaryjnym. Zawsze błąd zbyt wysokiego ciśnienia paliwa. Co to może być?
Od pewnego czasu mam problem z ciśnieniem paliwa na listwie.
Ponad pół roku temu borykałem się z wchodzeniem auta w tryb awaryjny. Samochód był w warsztacie trzy razy. Pokazywał błąd klap w kolektorze. Usterkę rozwiązała wymiana sterownika klap i zaworu upustowego turbo. Poza tym została sprawdzona sprężarka i jest z nią wszystko ok. Po odebraniu z warsztatu zapaliła mi się lampka MIL (check engine). Sprawdziłem błąd i okazało się ze to zbyt wysokie ciśnienie na kolektorze paliwowym. Skasowałem błąd i ruszyłem w drogę po paru minutach jazdy jak odpuściłem gaz lampka znów się zapaliła, ale zgasła po kilku kolejnych uruchomieniach silnika. Teraz już sama nie gaśnie, a jak skasuje błąd to wznawia się po kilku sekundach pracy silnika. Auto ciagle w trybie awaryjnym. Zawsze błąd zbyt wysokiego ciśnienia paliwa. Co to może być?