Nic nie pisałeś o stop . Jak by było brak stopu to na pewno by ktoś coś podpowiedział . A ja dalej stawiam na strojenie sprzęgła i Actuator
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(23.06.2014, 09:55)ŁYSY13 napisał(a): Nic nie pisałeś o stop . Jak by było brak stopu to na pewno by ktoś coś podpowiedział . A ja dalej stawiam na strojenie sprzęgła i Actuator Ten stycznik to jest taka menda, ze wlaczy Ci swiatlo Stop, ale wyslac info do komputera ze chcesz wlaczyc ,,R,, to juz mu nie zabardzo idzie, jest oporny. Pisalem ze kiedy juz sie zupelnie ten czujnik skonczy, to nie wlaczy ani swiatla Stop, ani ,,R,,. (23.06.2014, 10:08)ŁYSY13 napisał(a): OK . To i jak padnie nie odpalisz smarta . A co robi a co nie naprawdę wiem . Nawet go rozbierałem Jak padnie czujka Stopu to go odpalisz i pojedziesz do przodu (chyba ze w tych 51KM cos pozmieniali) w 45KM nie odpalisz auta jak kleknie actuator, a konczace sie sprzeglo (tarcza) to poslizg na kazdym biegi i regulacja silownika sprzegla nic nie daje.
Hej
podepnę sie pod temat.. Zrobiło się zimno -9 odpalił ładnie, pośmigałem od rana pozniej samochodzik postał, potem znów pośmigałem, popołudniu cofnąłem na praking zgasiłem samochodzik i poszedlem do domku. po około godzince wsidam przekręcam kluczyk wrzucam na N świece gasną przekręcam kluczyk i.. NIC. kilka razy starałem się bieg wrzucić na R lub na N niestety nic to nie dało.. otworzyłem drzwi pogrzebałem chwile przy aku, pomyślałem że może coś się poluzowało.. chwilę póżniej odpalił i było już ok.. zdzwiwiło mnie pózniej to że bieg wsteczny po powrocie nie chciał wskoczyć i 2-3 razy musiałem wajchować skrzynią by wskoczył.. jak już wskoczył to cofając spaliłem laczki wyrwał jak wściekły.. zaniepokojony tym wrzuciłem D i efekt był podobny.. smart zachowywał się tak jakby ktoś pierwszy raz jechał normalną skrzynia i szarpał.. po dłuższej chwili pracy silnika przeszło i było ok.. po 2 godzinach znów jechałem i przy cofaniu efekt był ten sam.. normalnie załamka.. myślałem o wilgoci bo przyznam się szczerze że szyby mi zamarzły od wewnatrz, mogła ta woda gdzieś się skroplić i w jakąś elektronikę wejść ? Jutro planuję wsadzić skarpetę z ryżem do samochodu na wszelki wypadek.. no i Ciekawe w sumei czy mój zakup taniego 451 właśnie teraz się nie zemści ? jeżeli jest to np sprzęgło to z jakimi kosztami powinienem się liczyć ? jeszcze może i głupie ale dla mnie ważne pytanie: Smarta należy gasić na N czy na R ? sprzedawca mówił że na R.. ja generalnie tego nie przestrzegam i raczej jest to na N..
Zostawiasz auto na R, dodatkowe zabezpieczenie gdyby ręczny kiepsko trzymał.
Mój smart jak zimny też przy lekkim ruszaniu szarpał jak bym nie potrafił operować sprzęgłem, ale teraz jest w codziennym użytku i mu przeszło. Przypuszczam że szwankował actuator, rozruszał się i usterka ustąpiła. Warto tam czasem do niego zajrzeć, oczyścić i przesmarować. Co do problemu z odpalaniem to nie wiem w czym problem.
Star diagnoza trójmiasto.
Problemy w 450 z odpalaniem - nie wyświetlanie biegu a czasami wyświetlanie 3 poziomych kresek - spowodowane były kończącym się sprzęgłem. Dodatkowo jak było ciepło lub postał sobie w korku to przy ruszaniu robił "kangurki". Może w 451 cdi też jest podobnie ze sprzęgłem. U mnie wymiana sprzęgła nastąpiła przy około 160kkm na liczniku.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Podepnę się pod temat, ewentualnie niech moderator stworzy nowy watek. Dotyczy to F2 451.
Mam czasami problem z włączaniem biegu wstecznego, a czasami też z jazdą do przodu po przełożeniu z Neutral na 1 (nie włącza się na auto po włączeniu zapłonu). Jednakże na włączanie biegu 1, jakubo już udzielił mi odpowiedzi - TenTypTakMa , wystarczy przytrzymać dźwignię zmiany biegów jak przy zmianie biegów w górę i włącza się 1 bieg a potem można włączyć Auto. Podłączenie SD przez jakubo nie pokazało żadnych błędów. Występuje to tylko gdy auto jest nagrzane. Światła stop się palą jak naciska się na pedał hamulca, po przełożeniu dźwigni na wsteczny na wyświetlaczu jest N światła cofania się świecą, za chwilę N zaczyna migać. Jakieś sugestie, pomysły ?
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Wiesławie, takie kwiatki to potrafią się występować nawet przy nowych Smartach.
W moim przypadku było to spowodowane najczęściej zbyt szybką zmianą pozycji lewarka i spotkałem się z tym zjawiskiem w kilku smartach którymi jeździłem. To tak jakby komputer nie zdążył zarejestrować sygnału z pedału stop a już dostawał info że skrzynia zmieniła przełożenie. Śmiesznie brzmi ale tak to odbierałem. Przy powtórzeniu czynności ciut wolniej wszystko było OK a błędów zero.
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|