Witam podaje numer kabelka potrzebny do montażu kierownicy z manetkami do smarków z lat 2007-10 tzn. przed liftem A 451 546 01 15 koszt w SC 53 zl bezcenne
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
451 Numer kabelka do podłączenia łopatek
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
A4515405105
A4515405205 Powyżej zaś są numery kabelków potrzebne do łopatek w poliftowych 451 > 2011
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
Czy kierownica z łopatkami w 451 wymaga aktywacji w serwisie?
Czy Airbag ze starej kierownicy pasuje? Czy do jej montażu potrzebne jest coś poza tym kabelkiem? Czy montaż jest bardzo skomplikowany, czy sam dam sobie z tym radę? Czy ta kierownica będzie pasowała? - sprzedający wstępnie zgodził się sprzedać samą kierownice za 300zł- musi się jeszcze chwile zastanowić. Czy to dobra cena? http://allegro.pl/konsola-z-poduszkami-s...37379.html
1. Konieczne jest wgranie kodów. Możesz to zrobić w SC - kody ok 150 Euro, prywatnie - znacznie taniej, ale ja po każdej wizycie W SC musiałem na nowo wgrywać kody (Robson mówi, że nie miał tego problemu).
2. Stara kiera pasuje do polifta - tylko kwestia kabelków i ich montażu. 3. Skomplikowany nie jest, jak się wie jak to zrobić. Miej na uwadze, że to kiera, poducha - i Twoje bezpieczeństwo. Więc jak nigdy nie widziałeś jak się to robi lub sam tego nie robiłeś, nie wiem czy warto ryzykować. Poza tym trzeba wiedzieć jak zamontować kabelki, a know-how zdobył główny pomocnik forumowy
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus
Kiera 300
te kabelki nie pasują do Twojego więc nowe Kabelki 105 ( numery w innym poście) Odpalenie poza SC 100 Ty decydujesz czy warto ?
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
Panowie,
powiedzcie mi w końcu czy aby trójramienna kierownica działała w 451 z 2007 roku potrzebuję dodatkowy kabelek, czy podpinam tylko kierownicę na seryjną taśmę i odpalam kodem? Łopatki powinny być chyba jakość podłączone.. nie zdemontowałam seryjnej kierownicy więc nie wiem jak to wygląda w środku. Dzięki za pomoc.
Tu na fotce jest numer kabelków do Twojego smarta. (ok 65 zł)
Podłączysz, odpalisz (do 100 zł poza SC) i będzie cacuszko Pozdrawiam http://smartklub.pl/t-od-passion-a-do-nygussion-a-czyli
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
Uzupełniając dla potomnych lub tych, którzy tak jak ja, nie do końca zrozumieli temat owych kabelków!
Jeżeli zmieniamy zwykłą "dwuramienną" kierownicę na "sportową" z łopatkami: - i zakupiliśmy oryginał z taśmą, żadne kabelki nie są potrzebne, montujemy ori kierownicę, wpinamy dwie wtyczki z wiązki i udajemy się do najbliższego Kolegi z SD celem aktywacji. PODUSZKA z dwuramiennej kiery pasuje do sportowej, bez wymiany kabelków (jeżeli kierownica nie miała ich wymontowanych). - Jeżeli stosujemy wariant z tańszą opcją, gdzie wymieniamy samo chasis kierownicy czyli szkielet i dokładamy łopatki, wtedy potrzebne są kabelki, które wchodzą do SAMEJ kierownicy w środku i są niezbędne, żeby łopatki działały. - oba kable o numerach podanych przez Kolegę Robsona można zamówić w każdym serwisie MB - wchodzą w system bez problemu. Ja "niestety" byłem przekonany, że aby uruchomić łopaty potrzebne są specjalne kabelki od kierownicy w kierunku głównej wiązki pod kolumną kierownicy
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Potrzebny schemat podłaczenia kabli do stacyjki / immobilizera | smarty | 1 | 4.557 |
02.04.2015, 18:02 Ostatni post: smarty |
|
smart a numer vin | 8 | 13.467 |
19.03.2006, 21:21 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości