Hej
Smart FT 450 benzynka 0.7, skrzynia biegów nie chce się zadoptopwać (błąd P2035, który właśnie to opisuje).
Próbowałem skanerami Delphi DS150E oraz PDL 5600 (widzą, skrzynię, mają możliwość adaptacji -> słychać, że "coś się wyrabia" z silnikiem wybierania biegów, ale niepowodzenie).
Kable przemierzone dwukrotnie (sprawne, oporność pojedyncze ohmy). Sensor obrotu wałka biegu sprawny (przemierzony miernikiem - płynnie zamienia zakresy między 1.2kOhm a 4.7kOkm między 1 i 2, 2 i 3. Między 1 a 3. Pomiędzy 1 a 3 ma 3.9 kOhm stałe.
Na skanerach widać płynny odczyt przy obracaniu (w zakresach 0-1000). Kiedy kręcę zębatką wybierania biegów (przy wyciągniętym silniczku) zmienia się zakres między 90 (6 bieg) a prawie 980 (wsteczny), luz jest przy około 900 (z tego, co wyszperałem w sieci, to prawidłowo i zgodne z tą rozpiską)
TAS - bieg
978 - R.
897 - N.
822 - 1
722 - 2
555 - 3
352 - 4
226 - 5
67 - 6
Silniczki wyboru biegów mam w sumie trzy (1 niesprawny - nie wykonuje), dwa sprawne. Nie mam oscyloskopu, żeby sprawdzić, czy oba sprawne generują przebieg prostokątny na przewodach sygnałowych 5 i 3).
Innymi słowy - podejrzewam, że nie chce się zaadaptować, ponieważ nie robię tego przez MB Star Diagnosis, dlatego poszukuję osobę z lubuskiego (najlepiej Zielona Góra i okolice), która by (np. odpłatnie) sprawdziła, czy da się zaadoptować.
Jeżeli uda się, to by znaczyło, że uniwersalne testy są do d......
Pomożecie?
PS: w załącznikach manuale, którymi się posługiwałem.
Smart FT 450 benzynka 0.7, skrzynia biegów nie chce się zadoptopwać (błąd P2035, który właśnie to opisuje).
Próbowałem skanerami Delphi DS150E oraz PDL 5600 (widzą, skrzynię, mają możliwość adaptacji -> słychać, że "coś się wyrabia" z silnikiem wybierania biegów, ale niepowodzenie).
Kable przemierzone dwukrotnie (sprawne, oporność pojedyncze ohmy). Sensor obrotu wałka biegu sprawny (przemierzony miernikiem - płynnie zamienia zakresy między 1.2kOhm a 4.7kOkm między 1 i 2, 2 i 3. Między 1 a 3. Pomiędzy 1 a 3 ma 3.9 kOhm stałe.
Na skanerach widać płynny odczyt przy obracaniu (w zakresach 0-1000). Kiedy kręcę zębatką wybierania biegów (przy wyciągniętym silniczku) zmienia się zakres między 90 (6 bieg) a prawie 980 (wsteczny), luz jest przy około 900 (z tego, co wyszperałem w sieci, to prawidłowo i zgodne z tą rozpiską)
TAS - bieg
978 - R.
897 - N.
822 - 1
722 - 2
555 - 3
352 - 4
226 - 5
67 - 6
Silniczki wyboru biegów mam w sumie trzy (1 niesprawny - nie wykonuje), dwa sprawne. Nie mam oscyloskopu, żeby sprawdzić, czy oba sprawne generują przebieg prostokątny na przewodach sygnałowych 5 i 3).
Innymi słowy - podejrzewam, że nie chce się zaadaptować, ponieważ nie robię tego przez MB Star Diagnosis, dlatego poszukuję osobę z lubuskiego (najlepiej Zielona Góra i okolice), która by (np. odpłatnie) sprawdziła, czy da się zaadoptować.
Jeżeli uda się, to by znaczyło, że uniwersalne testy są do d......
Pomożecie?
PS: w załącznikach manuale, którymi się posługiwałem.