Czy jest jakis rekomendowany przez smarta czy moze byc uniwersalny? w instrukcji FT nic nie znalazlem.
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Ja używam zwykłego i nie mam problemów. Silnik bardzo szybko łapie temperaturę i nie przekracza 80 stopni. W zimie podczas mrozu pali się 60 stopni
rekomendowany jest płyn mercedesa.ale mozesz dolac czegoś na glikolu (w zasadzie wszystkie takie już są)np petrygo bo ladny niebieski
Niestety nie jest tak rozowo:( ale po kolei: zauwazylem, ze sie silnik przegrzewa, zapalaja sie dosc szybko 4 kropki. Dojechalem jakos do pracy, po zaparkowaniu zauwazylem ze cos cieknie z przodu, kapie na chodnik z chlodnicy:( Wracajac wlalem litr petrygo, pod domem (trasa 10 km) zapalilo sie juz 5 kropek, a po chlodziwie ani sladu, skads wyraznie wycieka.
Wole nie ryzykowac i nie jechac do SC, ze wzgledu na odleglosc - kilkanascie kilometrow. Ale zaraz obok domu mam ASO Skody, i teraz pytanie - czy skodziarze poradza sobie z diagnoza, czy system chlodzacy smarta jest na tyle unikalny, ze lepiej nie probowac? Troche zalamany jestem.
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599
Jeśli masz wyciek to z lokalizacją nieszczelności nie powinno być problemu. Po naprawie i zalaniu nowym płynem (petrygo jest bardzo dobre), trzeba będzie odpowietrzyć układ np. poprzez uniesienie przodu jak najwyżej, najechanie na pobliskie 2 lub 3 schodki powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Lolek - motoparalotniarz
często przeciera sie wąż dolny chłodnicy o prawy drązek kierowniczy-skodziarze dadzą radę,tylko powiedz im ze nalezy wyjąc czujnik temp płynu chłodzacego by go odpowietrzyć-inacze 5 kropek na bank
jak masz gdzies w okolicy kanal to mozesz sam sprawdzic bo mozliwe ze tylko zsunela sie jakas opaska w najgorszym przypadku masz uszkodzona chlodnice (nie wiem czy w smarcie bardziej z przodu jest chlodnica zwykla czy chlodnica klimy) ale jesli uszkodzenie (dziura) jest niewielka mozesz zaryzkowac ze specyfikami (ktore mozesz dostac na kazdej stacji benzynowej) do awaryjnego latania chlodnicy a nastepnie zalac chlodnice i dojechac do jakiegos warsztatu. Ew. mozesz wymontowac chlodnice i zawiezc do pospawania (naprawy).
Miałem to samo. Ubywało mi powoli płynu, aż w końcu gdy jechałem na uczelnię zapaliło mi się 120C Cały płyn wyciekł Okazało się, że jakaś obejma ocierała o wąż i w końcu całkiem przetarła. Nie miałem czasu sam tego robić więc za naprawę i zalanie zapłaciłem chyba 80 zł. Albo 120... nie pamiętam.
Bylem u skodziarzy, podeszli do problemu bardzo ambicjonalnie. Podniesli samochodzik, ale trudno im bylo przedostac sie przez plastikowe oslony pod spodem... ostatecznie znalezli dziurawy przewod (po stronie kierowcy, a nie po prawej jak pisal musashi), ale nie mieli na wymiane, wiec go przecieli, wsadzili obydwa konce w kawalek innej rurki i skrecili zaciskami... tyle ze w drodze powrotnej znow zapalilo sie 5 kropek:( sprobuje jeszcze odpowietrzyc uklad, stane na podjezdzie do garazu zeby przod byl wyzej i zobaczymy... jak sie nie uda, to chyba lawete bede musial wzywac zeby go zabrac do SC:(
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599
Spokojnie. Ja stawiam na zapowietrzony teraz układ. Płyn wyciekł i zostało powietrze.
A jeśli jednak dalej coś będzie nie tak to dlaczego od razu lawetę? Nie taniej byłoby na hol wziąć smarcika? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|