Jestem tu nowy także Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów !!!
Mam pytanie do posiadaczy F4 z silnikiem 1.5 cdi 68 km od dłuższego czasu w moim aucie podczas przyspieszania ale i nie tylko również podczas spokojnej jazdy przy niższych obrotach (do 2000) drży całe auto. Ponadto przy zmianie begów oraz przy dojeżdzaniu np do krzyżówki słychać stukot w silniku. jeszcze jednym dziwnym obiawem jest bardzo mocne drżenie pedału sprzęgła po delikatnym położeniuna nim stopy. Miałem nadzieje że wymiana poduszki pod silnikiem załatwi sprawę lecz niestety niewiele to pomogło. Wszystko wskazuje na to ze kończy swój żywot koło dwumaswe . Czy ktoś z użytkowników zmieniał już dwumasę? regenerowana czy nowa ? kosz nowej jest spory 0k 1300 zł . i jeszcze jedno pytanie czy podczas wymiany koła dwuamasowego potrzeba jest wymiany sprzęgła? (1300 + 900 + ok 400 = 2600 zł )
przebieg auta : 188000 km
Pozdrawiam
Mam pytanie do posiadaczy F4 z silnikiem 1.5 cdi 68 km od dłuższego czasu w moim aucie podczas przyspieszania ale i nie tylko również podczas spokojnej jazdy przy niższych obrotach (do 2000) drży całe auto. Ponadto przy zmianie begów oraz przy dojeżdzaniu np do krzyżówki słychać stukot w silniku. jeszcze jednym dziwnym obiawem jest bardzo mocne drżenie pedału sprzęgła po delikatnym położeniuna nim stopy. Miałem nadzieje że wymiana poduszki pod silnikiem załatwi sprawę lecz niestety niewiele to pomogło. Wszystko wskazuje na to ze kończy swój żywot koło dwumaswe . Czy ktoś z użytkowników zmieniał już dwumasę? regenerowana czy nowa ? kosz nowej jest spory 0k 1300 zł . i jeszcze jedno pytanie czy podczas wymiany koła dwuamasowego potrzeba jest wymiany sprzęgła? (1300 + 900 + ok 400 = 2600 zł )
przebieg auta : 188000 km
Pozdrawiam