Przeglądałem forum ale nie znalazłem jednoznacznej informacji, wybaczcie jeśli odpowiedź już gdzieś była.
Chodzi o regulację luzów zaworowych - jest informacja o tym, że w 454 Brabus regulacja jest na płytkach a ponoć w innych jest hydraulika z samokasowaniem luzów. Informacja była w wątku dotyczącym 454 stąd mam pytanie czy w 451 jest tak samo? Jeśli nie to jakie luzy należy ustawić? Inna sprawa, że będę robił grubszy serwis, żeby mieć wszystko z głowy:
- olej silnika
- płyn chłodzący
- płyn hamulcowy
- nowe paski
- olej skrzyni
- tarcze z przodu
- inspekcja bębnów
- serwis klimatyzacji
Rozrząd wychodzi na to, że jest na łańcuchu i nie trzeba go ruszać.
Podpowiecie co jeszcze przy okazji ogarnąć? Samochód ma nieco ponad 100 000km i nie miał ostatniego przeglądu w ASO.
Czy wymiana oleju w skrzyni wymaga jakiś kombinacji w stosunku do wymiany w zwykłej skrzyni?
Są jakieś specyficzne zasadzki?
Chodzi o regulację luzów zaworowych - jest informacja o tym, że w 454 Brabus regulacja jest na płytkach a ponoć w innych jest hydraulika z samokasowaniem luzów. Informacja była w wątku dotyczącym 454 stąd mam pytanie czy w 451 jest tak samo? Jeśli nie to jakie luzy należy ustawić? Inna sprawa, że będę robił grubszy serwis, żeby mieć wszystko z głowy:
- olej silnika
- płyn chłodzący
- płyn hamulcowy
- nowe paski
- olej skrzyni
- tarcze z przodu
- inspekcja bębnów
- serwis klimatyzacji
Rozrząd wychodzi na to, że jest na łańcuchu i nie trzeba go ruszać.
Podpowiecie co jeszcze przy okazji ogarnąć? Samochód ma nieco ponad 100 000km i nie miał ostatniego przeglądu w ASO.
Czy wymiana oleju w skrzyni wymaga jakiś kombinacji w stosunku do wymiany w zwykłej skrzyni?
Są jakieś specyficzne zasadzki?