Bardzo proszę o informację jaki powinien być moment dokręcania korka (śruby) spustowego oleju silnikowego. Pytam o to ponieważ aluminiowa miska olejowa jak wiadomo to bardzo newralgiczny element. Łatwo pęka przy nasadzie gwintu. A najlepiej jaki minimalny momet dokręcania?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] Jaki moment dokręcania korka spustowego oleju?
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
[451] Jaki moment dokręcania korka spustowego oleju?
|
65 to raczej nie....obstawiam 15-20Nm. Fabrycznie nie ma w misce korka i nie wiem czy będą takie dane...
(21.06.2023, 12:33)maciekpkow napisał(a): 65 to raczej nie....obstawiam 15-20Nm. Fabrycznie nie ma w misce korka i nie wiem czy będą takie dane... Ja tez znalazłem 65 Nm, ale to faktycznie dość dużo. Korek spustowy (z sitkiem) w Fortwo II 451 oczywiście jest. W 450 nie było. Teraz natomiast znalazłem coś takiego: https://www.fq101.co.uk/data-a-reference...rques.html Podają tam wiele danych na temat dokręcania różnych elementów.
Miałem cdi 450 2000r i teraz mam cdi 451 2008r i nie miały korków spustowych.
(21.06.2023, 15:38)maciekpkow napisał(a): Miałem cdi 450 2000r i teraz mam cdi 451 2008r i nie miały korków spustowych. Ponieważ w Smartach 451 tylko wersje benzynowe mają korki spustowe i inne miski. cdi 451 mają (z tego co wiem) takie same miski jak w 450. (21.06.2023, 16:45)pioter napisał(a): Oil drain screw to oil pan Nm 65 - dane z serwisówki 451 Dzięki za info. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości