Kanapa
Liczba postów: 6.133
Dołączył: Jun, 2009
Reputacja:
136
Imię: Mariusz K.
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gdańsk
smart fortwo 451 mhd, 2012
smart forfour 1.5 Brabus, 2005
Dzisiaj miałem taki mały spocik z kolegą żółtego 451.
Zauważyliśmy że dźwignie obu blokad przedniej maski mają duży luz przy zamykaniu i praktycznie nie zatrzaskują się.
W moim ładnie na wcisk wszystko się trzyma a w żółtku lata luźno.
Cały element wyglada na wymieniony - były może różnice w przed i po lifcie?
Może coś źle spasowane?
Auto pochodzi z pewnego warsztatu za Gdynią który podobno reklamuje się jako specjalista od smartów.
:/
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Lolek
Liczba postów: 2.618
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
42
Imię: Ludwik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, passion
U mnie jest tak samo, planuję dołożyć podkładki wycięte ze starej dętki, myślę że wystarczy.
dr-big
Liczba postów: 453
Dołączył: Dec, 2007
Reputacja:
2
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Skąd: stolica
smart fortwo 451 cdi, passion, 2013
Oczywiście, że są różnice
. W przedliftowym to zamknięcie jest bardziej proste i sztywne, a w polifcie bardziej skomplikowane i dzała na zasadzie dźwigni. Jest też bardziej luźne i "ruszające się" na boki. Całkiem inna konstrukcja. Sam miałem, po zmianie, za pierwszym razem lekki problem z otwarciem, bo też myślałem, że coś jest wyrobione lub zepsute- co było raczej nieprawdopodobne przy tej sztuce. Tak jest po prostu
.
PS. Po zamknięciu wszystko jest sztywne i "naciągniete"
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.06.2017, 06:09 przez dr-big.)
mckomp
Liczba postów: 45
Dołączył: May, 2017
Reputacja:
0
Imię: Przemek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Gniezno
smart fortwo 451 mhd
Przepraszam, że się dołączę z troszkę innym pytaniem: a czy możecie zapodać fotki jak jest mocowana przednia maska na paskach? Ja dostałem takie jakieś?? paski osobno - 2 szt., ale dokładnie jak one przebiegają i do czego są mocowane? Na YT trudno dojrzeć. Zapodajcie fotki albo linka jakiegoś. Dobra już wiem, chyba: jeden pasek parciany o szer. 25mm/ dł.ok.1m przechodzący przez szczelinę w stelażu maski, złożony na pół i przymocowany do karoserii do środkowego wkręta T25 torx.
Jeżeli coś nie tak proszę poprawić.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.07.2017, 06:49 przez mckomp.)