shagger
Liczba postów: 339
Dołączył: Mar, 2015
Reputacja:
9
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: WPI
smart fortwo 450 cdi
shagger
01.02.2016, 13:06
Od jakiegos czasu mi tez wskaznik wariuje.Tankuje pod korek a jedno jajko puste.Potem sie dopiero zapelnia.Kiedys bylo prawidlowo.Tankowalem pod korek i byly odrazu wszystkie jajka.Po 100-150 km znikalo pierwsze.Po 400-500 km zapalala sie rezerwa.Wskaznik teraz roznie chodzi ale to nie kwestia duzego spalania wiec spokojnie.Mozna jezdzic wg licznika dziennego na kilometry.Gdyby ktos jednak wiedzial co nalezy poprawic by wskaznik dobrze dzialal to chetnie naprawie i u siebie.
shagger
Liczba postów: 339
Dołączył: Mar, 2015
Reputacja:
9
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: WPI
smart fortwo 450 cdi
shagger
01.02.2016, 13:41
Mi to sie stalo pierwszy raz po ok pol roku po zakupie.Poprzedni wlasciciel tankowal do pierwszego odbicia tak jak nakazuje instrukcja.Ja zwykle tankuje pod sam korek bo wtedy troche wiecej wchodzi.Moze od tego uszkodzil sie plywak?Czyli zbiornik w dol i wyciagnac plywak.Dostepne sa nowe w dobrej cenie czy da sie jakos naprawic ten co jest?
Marek
Liczba postów: 1.296
Dołączył: Sep, 2015
Reputacja:
17
Imię: Marek
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Szczecin
smart fortwo 450 cdi, passion, 2005
smart fortwo 451 cdi, BRABUS Xclusive, 2007
smart fortwo 451 cabrio, BRABUS Xclusive, 2008
Faktycznie gdy nasiuram do swojego pod korek to ostatnia kropka po chwili się uzupełni, przy pierwszym od beknięciu jest ok. Chyba ten typ tak ma.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
katarzyna.g1988
Liczba postów: 45
Dołączył: Sep, 2015
Reputacja:
0
Imię: Kasia
Skąd: Kraków
smart fortwo 450 cdi, 2002
katarzyna.g1988
02.02.2016, 09:44
no to chyba mój tez tak ma dziś za to po przejechaniu 100km świeci sie pełen bak...
nic tylko pokochać.
Lolek
Liczba postów: 2.618
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
42
Imię: Ludwik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, passion
A już na pewno nie należy tej usterki usuwać, pełny zbiornik nie jest dla nikogo problemem, natomiast dolne stany które są istotne nawalają o wiele rzadziej. Wynika to z faktu że pływak w okolicy górnej połowy zbiornika znajduje się o wiele dłużej niż w strefie rezerwy i tam następuje szybsze wycieranie ścieżki. Ja osobiście przetestowałem kiedyś zbiornik i wiem że na pierwszej kropce przejechać mogę 200 km, na trzech następnych po 100 i na ostatniej znowu 200. Tankuję zwykle pod korek, kasuję licznik i mam podwójną kontrolę. Pozdrawiam. L
Lolek - motoparalotniarz