hmmm od czego by tu zacząć...
To może kolejność chronologiczna...dobrze pasuje - wam drodzy forumowicze?
Zdjęcia będą z zewnętrznego serwera tak aby nie obciążać forum.
Kupiłem Smarta...od kolegi LAZY - (http://smartklub.pl/t-lazy-smart?pid=94625), gdyż kupił nowszego, ładniejszego na full wypasie SMARTA 450 na ropę po lifcie
"Szerszenia" - ta nazwa mi się podoba i będę ją stosował - przywiozłem na lawecie na "podwórko"...prędkość maksymalna 40km mnie nie satysfakcjonowała, błędy ABS ESP, turbina przeładowana, brak hamulców - to tylko ułamek usterek jakimi przyszło mi się borykać i pracuje nad nimi.
Docelowo Szerszeń miał służyć jako auto firmowe i takowe pozostanie, rodzina model 2+2 potrzebuje wygodnego / przestronnego kombi .
Ale po prostu nie potrafię nie dbać o auto i jak coś mnie "wkurza" lub irytuje w samochodzie muszę to naprawić, poprawić i wypieścić.
I tak oto się zaczęło, bardzo polubiłem ten samochód i wkładanie w niego uczuć no może mniej sprawia mi satysfakcje wkład $ ale cóż szczęście kosztuje
W firmie Motostrefa z Rumi, Szerszeń został poddany operacji przywrócenia pulsu.
Turbina już ładuje do 0,8 bar - BSI nie wprowadza już pojazdu w tryb awaryjny,nowe tarcze , klocki,szczęki, linki ręcznego,tylne pierścienie ABS - nowe, wymieniona elektronika pompy ABS.
Koniec???? nieee to dopiero początek !
Pierwsze "pucowanko" (w międzyczasie poleciała reklama na szybę).
Ustawiona zbieżność oraz "nowe" felgi.
I filmik pokazujący jak wyglądało podwozie...(osłony Szerszeń chyba dawno nie widział)
[video=youtube]https://youtu.be/Sra47IPirVw[/video]
"Rudy" It is everywhere !
Na dziś koniec..ale wrócę bo postępów jest już wiele
Pozdrawiam.
To może kolejność chronologiczna...dobrze pasuje - wam drodzy forumowicze?
Zdjęcia będą z zewnętrznego serwera tak aby nie obciążać forum.
Kupiłem Smarta...od kolegi LAZY - (http://smartklub.pl/t-lazy-smart?pid=94625), gdyż kupił nowszego, ładniejszego na full wypasie SMARTA 450 na ropę po lifcie
"Szerszenia" - ta nazwa mi się podoba i będę ją stosował - przywiozłem na lawecie na "podwórko"...prędkość maksymalna 40km mnie nie satysfakcjonowała, błędy ABS ESP, turbina przeładowana, brak hamulców - to tylko ułamek usterek jakimi przyszło mi się borykać i pracuje nad nimi.
Docelowo Szerszeń miał służyć jako auto firmowe i takowe pozostanie, rodzina model 2+2 potrzebuje wygodnego / przestronnego kombi .
Ale po prostu nie potrafię nie dbać o auto i jak coś mnie "wkurza" lub irytuje w samochodzie muszę to naprawić, poprawić i wypieścić.
I tak oto się zaczęło, bardzo polubiłem ten samochód i wkładanie w niego uczuć no może mniej sprawia mi satysfakcje wkład $ ale cóż szczęście kosztuje
W firmie Motostrefa z Rumi, Szerszeń został poddany operacji przywrócenia pulsu.
Turbina już ładuje do 0,8 bar - BSI nie wprowadza już pojazdu w tryb awaryjny,nowe tarcze , klocki,szczęki, linki ręcznego,tylne pierścienie ABS - nowe, wymieniona elektronika pompy ABS.
Koniec???? nieee to dopiero początek !
Pierwsze "pucowanko" (w międzyczasie poleciała reklama na szybę).
Ustawiona zbieżność oraz "nowe" felgi.
I filmik pokazujący jak wyglądało podwozie...(osłony Szerszeń chyba dawno nie widział)
[video=youtube]https://youtu.be/Sra47IPirVw[/video]
"Rudy" It is everywhere !
Na dziś koniec..ale wrócę bo postępów jest już wiele
Pozdrawiam.