A fe jak brzydko i nie smacznie - silnik z tyłu w Reanult.
Nareszcie, trzecia generacja Twingo w końcu będzie oferowana w wersji pięciodrzwiowej. Sympatyczny wygląd przypomina nieco konkurencyjną propozycję Fiata, ale małe Renault jest oryginalne technicznie
Ogólny zarys koncepcji stylistycznej Renault przedstawiło w prototypach Twin'Z i Twin'Run. Bryła nadwozia nawiązuje trochę do Fiata 500, ale już wiadomo, że nowe Twingo będzie oferowane z drugą parą drzwi w standardzie. Na pierwszy rzut oka można tego nie dostrzec, gdyż klamki tylnych drzwi zostały ukryte w ramce szyby. Nadwozie jest okraszone wieloma elementami stylistycznymi mającymi podnieść jego atrakcyjność w oczach klientów. Tą drogą w segmencie A poszli już Fiat i Opel, teraz dołącza Renault. Nowe Twingo od razu będzie oferowane także w wersji
Platformę Twingo dzieli ze Smartem ForFour. To oznacza rewolucję techniczną dla francuskiego malucha, bo silnik jest umieszczony na tylnej osi i napędza tylne koła. Będzie to na pewno trzycylindrowa jednostki 0.9 TCi. Na szczegóły musimy jeszcze poczekać, Renault nie chce wszystkiego zdradzać od razu. Oficjalny debiut nastąpi w Genewie.
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15453339,S...BoxMotoTxt
Tak ma wyglądać wersja 2 drzwiowa.
Tak 5 drzwiowa.
Nareszcie, trzecia generacja Twingo w końcu będzie oferowana w wersji pięciodrzwiowej. Sympatyczny wygląd przypomina nieco konkurencyjną propozycję Fiata, ale małe Renault jest oryginalne technicznie
Ogólny zarys koncepcji stylistycznej Renault przedstawiło w prototypach Twin'Z i Twin'Run. Bryła nadwozia nawiązuje trochę do Fiata 500, ale już wiadomo, że nowe Twingo będzie oferowane z drugą parą drzwi w standardzie. Na pierwszy rzut oka można tego nie dostrzec, gdyż klamki tylnych drzwi zostały ukryte w ramce szyby. Nadwozie jest okraszone wieloma elementami stylistycznymi mającymi podnieść jego atrakcyjność w oczach klientów. Tą drogą w segmencie A poszli już Fiat i Opel, teraz dołącza Renault. Nowe Twingo od razu będzie oferowane także w wersji
Platformę Twingo dzieli ze Smartem ForFour. To oznacza rewolucję techniczną dla francuskiego malucha, bo silnik jest umieszczony na tylnej osi i napędza tylne koła. Będzie to na pewno trzycylindrowa jednostki 0.9 TCi. Na szczegóły musimy jeszcze poczekać, Renault nie chce wszystkiego zdradzać od razu. Oficjalny debiut nastąpi w Genewie.
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15453339,S...BoxMotoTxt
Tak ma wyglądać wersja 2 drzwiowa.
Tak 5 drzwiowa.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904