Jakoś porównuje do moich poprzednich smartów i widzę więcej plusów. Co do awaryjności to smart zawsze był awaryjny więc nic nowego. Teraz wszystkie samochody są awaryjne. Taki mamy klimat i mnie to nie przeraża biorąc pod uwagę, że mam zamiar go sprzedać zanim skończy mi się gwarancja.
Tak czy siak jestem dobrej myśli i przeglądam niemieckie fora, a nie "bajbusy na alledrogo".
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś z serwisu bo padło tu jakieś publiczne oskarżenie, że serwisanci otwarcie mówią że nie potrafią nic zrobić przy smarcie poza tym co mają opisane. Pytanie co maja nieopisane. Trochę rozumiem tych serwisantów. Jakbym miał nieopisaną procedurę serwisową to niby dlaczego miałbym wiedzieć jak coś zrobić (przykład montażu amerykańskich uchwytów w 453). Serwis autoryzowany musi opierać się na procedurach i tyle.
A może jest to kwestia otwartych umysłów. W 2010 roku montowałem na Daimlera W 451 podwójne lampy Brabusa. Teoretycznie nie do zamontowania w zestawieniu z moim SAMem. Jakoś jednak serwisanci zrobili światła dzienne udowadniając, że nie ma rzeczy niemożliwych. Robotę potem dokończył Jakubo podłączając halogeny.
Co do wykręcania głów przy 450 to 10 lat temu jak jeździłem 450 to ludzie wykręcali głowę ale teraz nie zauważyłem takiej tendencji przynajmniej w Warszawie.
Co do modzenia "po co mam kupować starszego i modzić jak mogę kupić nowego i się nie męczyć z modzeniem" oczywiście pomijam małe mody .
Tak czy siak jestem dobrej myśli i przeglądam niemieckie fora, a nie "bajbusy na alledrogo".
Fajnie jakby wypowiedział się ktoś z serwisu bo padło tu jakieś publiczne oskarżenie, że serwisanci otwarcie mówią że nie potrafią nic zrobić przy smarcie poza tym co mają opisane. Pytanie co maja nieopisane. Trochę rozumiem tych serwisantów. Jakbym miał nieopisaną procedurę serwisową to niby dlaczego miałbym wiedzieć jak coś zrobić (przykład montażu amerykańskich uchwytów w 453). Serwis autoryzowany musi opierać się na procedurach i tyle.
A może jest to kwestia otwartych umysłów. W 2010 roku montowałem na Daimlera W 451 podwójne lampy Brabusa. Teoretycznie nie do zamontowania w zestawieniu z moim SAMem. Jakoś jednak serwisanci zrobili światła dzienne udowadniając, że nie ma rzeczy niemożliwych. Robotę potem dokończył Jakubo podłączając halogeny.
Co do wykręcania głów przy 450 to 10 lat temu jak jeździłem 450 to ludzie wykręcali głowę ale teraz nie zauważyłem takiej tendencji przynajmniej w Warszawie.
Co do modzenia "po co mam kupować starszego i modzić jak mogę kupić nowego i się nie męczyć z modzeniem" oczywiście pomijam małe mody .