Tylko że te H4 na spokojnie wystarczą na miasto. Po co ledy w oświetlonym mieście. Smart to typowo miejskie auto i do tego celu został stworzony. Ja swoim 450 przez 2 lata w trasie byłem 2 razy (Wieluń), smartem 451 przez 7 lat byłem w trasie 4 razy (raz GDY-WAW, 2xWAW-LDZ, i raz WAW-Wieluń).
Obecnym 453 też nie planuję dalekich tras choć za miesiąc to będzie moja najdłuższa jazda smartem w trasę Ledy mam w innym aucie którym normalnie jeżdżę za miasto i rzeczywiście jest to w nocy kosmos szczególnie jak sam na długich odcina światło tak żeby nie oślepiac innych. Pomijam że lampy w 453 bardzo dobrze oświetlają drogę a automatyczne doświetlanie zakrętów halogenami zupełnie wystarcza. Bardziej przyczepiłbym się do braku elektrycznego ustawiania foteli.
Obecnym 453 też nie planuję dalekich tras choć za miesiąc to będzie moja najdłuższa jazda smartem w trasę Ledy mam w innym aucie którym normalnie jeżdżę za miasto i rzeczywiście jest to w nocy kosmos szczególnie jak sam na długich odcina światło tak żeby nie oślepiac innych. Pomijam że lampy w 453 bardzo dobrze oświetlają drogę a automatyczne doświetlanie zakrętów halogenami zupełnie wystarcza. Bardziej przyczepiłbym się do braku elektrycznego ustawiania foteli.