Przerabiałem to w Citroen 2.0 HDi, 2 razy tak długo jechali, aż auto stanęło - nie zwracali uwagi ile km do tankowania pokazuje na wyświetlaczu, jak i że świeci się kontrolka rezerwy - niestety są tacy ludzie
Jest elektryczna pompa paliwa w zbiorniku.
Po "wysuszeniu" całkowitym zbiornika do zatrzymania auta, po zatankowaniu wystarczy kilkakrotnie przekręcić kluczyk w pozycję zapłon - bez kręcenia rozrusznikiem.
W fabryce nikt nie zalewa instalacji paliwowej - niskiego i wysokiego ciśnienia, tylko leją paliwo do zbiornika.
Te kilka razy ze stanem 0,0 L miały miejsce na początku użytkowania auta, w bagażniku była bańka z 5 L paliwa. Chodziło o sprawdzenie na 100% poprawności i jednakowości wskazań rezerwy, by kiedyś przypadkiem nie zaliczyć niespodzianki na drodze.
Kolega tylko raz sprawdził swoje auto innej marki zaraz po jego zakupie, od zapalenia się kontrolki rezerwy przejechał 120km. Innym razem niestety po 80km już stał i dzwonił po pomoc.
Jest elektryczna pompa paliwa w zbiorniku.
Po "wysuszeniu" całkowitym zbiornika do zatrzymania auta, po zatankowaniu wystarczy kilkakrotnie przekręcić kluczyk w pozycję zapłon - bez kręcenia rozrusznikiem.
W fabryce nikt nie zalewa instalacji paliwowej - niskiego i wysokiego ciśnienia, tylko leją paliwo do zbiornika.
Te kilka razy ze stanem 0,0 L miały miejsce na początku użytkowania auta, w bagażniku była bańka z 5 L paliwa. Chodziło o sprawdzenie na 100% poprawności i jednakowości wskazań rezerwy, by kiedyś przypadkiem nie zaliczyć niespodzianki na drodze.
Kolega tylko raz sprawdził swoje auto innej marki zaraz po jego zakupie, od zapalenia się kontrolki rezerwy przejechał 120km. Innym razem niestety po 80km już stał i dzwonił po pomoc.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!