Jako uzupełnienie wypowiedzi Kanapy chciałbym powiedzieć, że w smarcie jest zastosowana zautomatyzowana skrzynia mechaniczna. Polega to na tym, że małe silniczki elektryczne wciskają za ciebie sprzęgło i wrzucają odpowiedni bieg. Jak się tym jeździ - wsiadasz wciskasz hamulec przerzucasz dźwignie w położenie bieg ( czyli w bok) i jeśli masz przycisk to wciskasz A i jedziesz. Żeby się biegi zmieniały nie musisz puszczać gazu komputer sam sobie to reguluje. Jeśli zaczniesz hamować sam zrzuci bieg na niższy. Jeśli nie masz automatu to tez nie puszczasz gazu tylko popychasz dźwignię zmiany biegów w przód (wyższy bieg) lub w dół ( niższy bieg) choć w dół sam sobie zrzuca. Mam nadzieję, że trochę pomogłem choć brzmi to zawile to jest proste i intuicyjne.
życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia