Słusznie zauważyłeś że aby czerpać maksymalnie ile się da z przeróbki aktuatora należy również wzmocnić silnik a konkretnie podnieść jego obroty i na tym etapie właśnie się zatrzymałem gdyż muszę kilka spraw dopracować.Czy warto nie będę się wypowiadał to mogą ocenić tylko ci którzy mają to przerobione bo gdybanie i wróżenie z fusów chyba mija się z celem.A poza tym u sąsiadów właśnie za tą podkładkę pod sprężynę płacisz 130 ojro.
Co do wypowiedzi kolegi Ms2 to że fabryka czegoś nie robi na tyle ile pozwala rozwój technologiczny od razu, jest tylko czynnikiem marketingowym.Jako przykład mogę podać sławny silnik 1,9 tdi gdzie moc na początku tej jednostki była chyba w okolicy niecałych 80 koni a potem można było nabyć wersje 160 konne zaznaczam fabryczne!!!
Co do wypowiedzi kolegi Ms2 to że fabryka czegoś nie robi na tyle ile pozwala rozwój technologiczny od razu, jest tylko czynnikiem marketingowym.Jako przykład mogę podać sławny silnik 1,9 tdi gdzie moc na początku tej jednostki była chyba w okolicy niecałych 80 koni a potem można było nabyć wersje 160 konne zaznaczam fabryczne!!!