Nie przerabiałem go mechanicznie ale za to zmodyfikowałem trochę napędzający go silnik elektryczny -trochę go "wzmocniłem".
Całość ustawiłem tak jak wg. załączonej przez Kasię instrukcji Sachsa.
W skrócie:
1.Poluzować śruby mocujące.
2.Za pomocą wypożyczonego (z zaprzjażnionej pracowni fizyki) szkolnego siłomierza dosunąć w stronę sprzęgła z siłą 50 Nm - następnie zmniejszyć siłę naciągu do 11 Nm i w tym położeniu dokręcić śruby mocujące.
3.Należy przy tym zwrócić uwagę żeby aktuator był ustawiony prostopadle do sprzęgła (palec musi być ustawiony idealnie prosto) - nie pod kątem.
4.Przeprowadzić regulację StarDiagnozą.
Całość ustawiłem tak jak wg. załączonej przez Kasię instrukcji Sachsa.
W skrócie:
1.Poluzować śruby mocujące.
2.Za pomocą wypożyczonego (z zaprzjażnionej pracowni fizyki) szkolnego siłomierza dosunąć w stronę sprzęgła z siłą 50 Nm - następnie zmniejszyć siłę naciągu do 11 Nm i w tym położeniu dokręcić śruby mocujące.
3.Należy przy tym zwrócić uwagę żeby aktuator był ustawiony prostopadle do sprzęgła (palec musi być ustawiony idealnie prosto) - nie pod kątem.
4.Przeprowadzić regulację StarDiagnozą.