Ok właśnie to sprawdziłem i tak, ten przewód ma jedno ucho większe drugie mniejsze. Większe ucho pasuje mi na śrubę od mocowania alternatora a mniejsze albo do wejścia D+ albo PHIN.
Może się mylę ale skoro zasilanie jest na B+ to jak można to połączyć z śrubą od alternatora wg. mnie to będzie zwarcie, ale mogę się mylić.
Nigdzie nie mogę znaleźć schematu ani zdjęcia jak to jest podłączone.
A zaczęło się wszystko od tego że alternator co jakiś czas przestawał ładować, i zauważyłem jeżdząc z miernikiem że w pewnym momencie ładowanie skoczyło na 17,4 i później komputer go odłączył. Odłączenie akumulatora na chwilę rozwiązuje problem na 5 km.
Może się mylę ale skoro zasilanie jest na B+ to jak można to połączyć z śrubą od alternatora wg. mnie to będzie zwarcie, ale mogę się mylić.
Nigdzie nie mogę znaleźć schematu ani zdjęcia jak to jest podłączone.
A zaczęło się wszystko od tego że alternator co jakiś czas przestawał ładować, i zauważyłem jeżdząc z miernikiem że w pewnym momencie ładowanie skoczyło na 17,4 i później komputer go odłączył. Odłączenie akumulatora na chwilę rozwiązuje problem na 5 km.