SP7KH szacun za patent. Jak dla mnie to rewelacja. Nawet na evilution (uznawana za biblie smarta) nikt takiego ladnego rozwiazania nie opisal na temat trust+.
Ja posiadam zwykla estetyczna kostke ze zwartymi stykami. Masz racje z tym poborem mocy. Nigdy sie nad tym nie zastanawialem i myslalem ze mozna wylaczyc permanentnie zostawiajac kostke w gniezdzie OBD2.Jakis czas smart pozostal w garazu i kiedy przyszedlem uruchomic go to sie zdziwilem...aku padl.Gdzie nigdy po takim okresie nie mialem problemow. Wniosek odrazu prosty: zwarcie pobiera prad nawet gdy zaplon jest odlaczony.
Jeszcze raz pochwala za bardzo ladne rozwiazanie. Brawo!!
Ja posiadam zwykla estetyczna kostke ze zwartymi stykami. Masz racje z tym poborem mocy. Nigdy sie nad tym nie zastanawialem i myslalem ze mozna wylaczyc permanentnie zostawiajac kostke w gniezdzie OBD2.Jakis czas smart pozostal w garazu i kiedy przyszedlem uruchomic go to sie zdziwilem...aku padl.Gdzie nigdy po takim okresie nie mialem problemow. Wniosek odrazu prosty: zwarcie pobiera prad nawet gdy zaplon jest odlaczony.
Jeszcze raz pochwala za bardzo ladne rozwiazanie. Brawo!!