(04.04.2019, 22:12)speedykielce napisał(a):Dodam że to było w kontekście zartobliwym. Oczywiście nie polecam tego robić... Ja tak jeździłem z dobry miesiąc po zakupie auta zanim doszedłem dlaczego auto nie jeździ jak powinno.(04.04.2019, 22:04)IRIAD napisał(a):Hmm. No w sumie masz rację zwłaszcza w CDI. W benzynie bywa tam i pod ciśnienie . Hehe źle opisałem sorki. Ale wiadomo o co chodzi pzdr.(03.03.2019, 20:52)speedykielce napisał(a):(03.03.2019, 17:13)DawidWarsaw napisał(a): @speedykielce: Przecież lanie paliwa pod korek do trzeciego odbicia i to jeszcze przelewanie co jest bardzo niedobra praktyka. Nie powinno się tak robić.Wystarczy zdjąć wężyk podciśnienia z kolektora... spalanie spada do 3.5 4 max.... tyle że relanium wskazane bo bez turbo kiepsko przyspieszy:p
Dlaczego: https://youtu.be/7k1lTeTaDic
a teraz w temacie tego wątku powiem tak że ja mam model 451 czyli skrzynia biegów 5 biegowa ale silnik ten sam bo mam przedlifta. No i spalanie wygląda następująco:
- 5l/100km po mieście w Warszawie dynamiczna jazda i trochę w korkach ale jednocześnie stosując ekojazdę tam gdzie się da czyli unikanie hamowania bez sensu jeżeli z daleka widzę że jest się czerwone światło.
- 4,6l/100km na autostradach i ekspresówka mokro z prędkością od 120-140 km/h
- 3,5l/100km jadąc bardzo oszczędnie w trasie 80-110 km/h bez gwałtownego przyspieszania nie hamowania.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
chyba wężyk nadciśnienia? niewielka różnica prawda?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio