Z BMG Goworowskim w Gdyni miałem do czynienia od roku 2010 do 2018 przy okazji posiadania Mazdy oraz od tego roku z racji na Smarta. Jeżeli chodzi o serwis Mazdy, to STANOWCZO NIE POLECAM. Za moich czasów serwis nie miał nawet miejsca gdzie składować zdemontowaną tapicerkę i trzymał ją... na podłodze w hali warsztatowej. Oczywiście wysmarowałem pismo do centrali w Warszawie, ale czy faktycznie coś to dało? Fakt jest tylko taki, że ich modernizacja całego kompleksu zaczęła się od zrobienia całkiem porządnego magazynu. Długo by opisywać początkowe problemy z moją Mazdą, które zamiast rozwiązać przy okazji maksymalnie dwóch wizyt ciągnęły się przeszło rok.
Jeżeli chodzi o serwis Mercedesa u Goworowskiego nie mam zdania, jednak wiem że na pewno mój, bądź co bądź leciwy już samochód, tam nie pojedzie z racji na doświadczenia z Mazdą. Nie uwierzę, że Panowie przez ścianę mają drastycznie inne standardy, bo zarządzają nimi ci sami ludzie.
Co się tyczy części zamiennych w Smarcie, to obaj Panowie są BARDZO POMOCNI i z cała pewnością jak tylko będą mogli to pomogą. Tutaj bym zgrzeszył kręcąc nosem, tak uczynnych osób w serwisach jeszcze nie spotkałem.
Jeżeli chodzi o serwis Mercedesa u Goworowskiego nie mam zdania, jednak wiem że na pewno mój, bądź co bądź leciwy już samochód, tam nie pojedzie z racji na doświadczenia z Mazdą. Nie uwierzę, że Panowie przez ścianę mają drastycznie inne standardy, bo zarządzają nimi ci sami ludzie.
Co się tyczy części zamiennych w Smarcie, to obaj Panowie są BARDZO POMOCNI i z cała pewnością jak tylko będą mogli to pomogą. Tutaj bym zgrzeszył kręcąc nosem, tak uczynnych osób w serwisach jeszcze nie spotkałem.