No to najważniejsze, że robili przy Tobie
Ja tez nie wiem, gdzie idą te kable, trzeba czekać na kogoś, kto się zna na forfourach. Obstawiam, że jak wtyczka jest w podłodze, to drugi koniec jest już bezpośrednio w SAMie, czy tam jak się ten komputer w forfourze nazywa.
Ja bym jednak dla pewności sprawdził samą wtyczkę w podłodze (czy nie jest uszkodzona, czy wtyk z sondy jest dobrze wpięty), a jak już będziesz wiedział, gdzie jest jej drugi koniec, to miernikiem można sprawdzić przejście. Bo tak, jak za mocno pociągnęli, to mogli coś tam urwać :(
Skoro na zewnątrz auta, to pewnie jest hermetyczna wtyczka (co akurat dobrze, bo one są jednak solidniejsze). Ale kable swoje lata już mają. I mogą się kruszyć, korodować itp. Może izolacja pękła i zwiera gdzieś do karoserii...
Ja tez nie wiem, gdzie idą te kable, trzeba czekać na kogoś, kto się zna na forfourach. Obstawiam, że jak wtyczka jest w podłodze, to drugi koniec jest już bezpośrednio w SAMie, czy tam jak się ten komputer w forfourze nazywa.
Ja bym jednak dla pewności sprawdził samą wtyczkę w podłodze (czy nie jest uszkodzona, czy wtyk z sondy jest dobrze wpięty), a jak już będziesz wiedział, gdzie jest jej drugi koniec, to miernikiem można sprawdzić przejście. Bo tak, jak za mocno pociągnęli, to mogli coś tam urwać :(
Skoro na zewnątrz auta, to pewnie jest hermetyczna wtyczka (co akurat dobrze, bo one są jednak solidniejsze). Ale kable swoje lata już mają. I mogą się kruszyć, korodować itp. Może izolacja pękła i zwiera gdzieś do karoserii...