@raffa bardzo dziękuję za sugestię z częściami z odzysku. Zadzwoniłem do smart-centrum i czujnik temperatury w oryginale dostępny od ręki. Dowiedziałem się również tam dzwoniąc, że kabel do czujnika jest elementem głównej wiązki, więc wiem gdzie jest poprowadzony. Jednak wymiana całej wiązki to rozbieranie pół samochodu i nawet używana wiązka jest co najmniej dwa trzy razy droższa od czujnika. Nie uśmiecha mi się, aż tak ingerować w samochód z powodu tego czujnika i jeszcze przypadkiem coś innego zepsuć. Natomiast dostałem pytanie między oczy czy jestem pewien, że mój Smart tej wiazki nie ma. Rozbierałem niedawno cały przedni panel i jej nie widziałem, ale tez nie śledziłem trasy wiązki. Na pewno luzem się tam nie pałętało nic, ale może jest gdzieś skryte. Wymyśliłem ze zacznę szukać od drugiej strony, czyli sprawdzę czy z pinów opisanych na evilution wychodzą przewody. Jeżeli będą tutaj to i znajdą się gdzieś z drugiej strony. A jeżeli nie to z Mińska kupię tez piny i będzie sztukowanie.
Co do tej mocy silnika to mój jest najsłabszą wersją z cabrio mk3 czyli musi mieć 40kW. W dowodzie ma wpisane 33kW, ale jestem pewien że przy pierwszej rejestracji tego nie określili dobrze. Nie było cabrio z silnikami 33kW. Smart jest bardzo żwawy, aż mnie zadziwia. Nie wiem czy da się łatwo sprawdzić czy ktoś mu kiedyś jakiejś mapy nie wgrał, a ja jestem chyba 8 z rzędu właścicielem. To że silnik ma zapas wnioskuje z faktu, że idzie ładnie aż do zamknięcia licznika, a potem jakby ktoś mu z drugiego siedzenia gazu ujmował. Yanosik pokazuje książkowe 135 a licznik 140. Stad moje przypuszczenie, że ograniczenie go spowalnia.
@lazy czujnika na pewno nie ma, natomiast otwór z boku tej płetwy zderzaka jest.
Co do tej mocy silnika to mój jest najsłabszą wersją z cabrio mk3 czyli musi mieć 40kW. W dowodzie ma wpisane 33kW, ale jestem pewien że przy pierwszej rejestracji tego nie określili dobrze. Nie było cabrio z silnikami 33kW. Smart jest bardzo żwawy, aż mnie zadziwia. Nie wiem czy da się łatwo sprawdzić czy ktoś mu kiedyś jakiejś mapy nie wgrał, a ja jestem chyba 8 z rzędu właścicielem. To że silnik ma zapas wnioskuje z faktu, że idzie ładnie aż do zamknięcia licznika, a potem jakby ktoś mu z drugiego siedzenia gazu ujmował. Yanosik pokazuje książkowe 135 a licznik 140. Stad moje przypuszczenie, że ograniczenie go spowalnia.
@lazy czujnika na pewno nie ma, natomiast otwór z boku tej płetwy zderzaka jest.