Oczywiście, że etanol jest składnikiem aktualnie używanych paliw. Ale im większe jego stężenie (od stycznia dopuszczalne stężenie wzrośnie dwukrotnie), tym bardziej i szybciej będą odczuwalne skutki jego działania na nieprzystosowany układ paliwowy, jeśli taki trafimy.
Poza przewodami to są również uszczelki. Wiadomo, że szlag nie trafi układu paliwowego w ciągu miesiąca, ale o tyle na przykład nieszczelność w dolocie z powodu sparciałej uszczelki nie będzie wielkim problemem, to już w przypadku nieszczelności w układzie paliwowym może być mniej ciekawie... I nie należy tego lekceważyć.
Poza przewodami to są również uszczelki. Wiadomo, że szlag nie trafi układu paliwowego w ciągu miesiąca, ale o tyle na przykład nieszczelność w dolocie z powodu sparciałej uszczelki nie będzie wielkim problemem, to już w przypadku nieszczelności w układzie paliwowym może być mniej ciekawie... I nie należy tego lekceważyć.