(14.05.2021, 21:34)Kamilecki napisał(a):(11.10.2019, 18:05)KarolekBorek napisał(a):(13.03.2016, 17:06)KrupeK napisał(a): No nic jutro umówię się do mechanika żeby posprawdzał samochód
Heeej, pamiętasz może jeszcze co było przyczyna i udało Ci się naprawic? Mam dokładnie to samo
Witam.
Kolego czy rozwiązałeś problem? Mam te same objawy. Obstawiam zacinającą się gruszkę na Turbo, uszkodzony zawór sterujący gruszką, czujnik MAP, lub ewentualnie sondę lambda. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Kamil.
EDIT:
Na ten moment wymienione
czujnik MAP, (bez poprawy)
elektrozawór gruszki, (bez poprawy)
wężyki turbo, (bez poprawy)
zawór zwrotny odmy (po tym zabiegu silnik przestał brać olej)
sprawdzona i wyregulowana gruszka,
sprawdzony regulator ciśnienia paliwa,
Silnik nadal krztusi się i przerywa przy pełnym obciążeniu.
Ale co ciekawe gdy płynnie dodaję gazu i przekroczy już 4tys obr. to ciągnie jak oszalały z pedałem w podłodze, a zamiast krztuszenia zdarza się delikatne falowanie mocy.
W planach
Pompa paliwa (ostatnio dwa razy się zawiesiła, więc może nie jest w stanie utrzymać ciśnienia paliwa gdy włącza się turbo)
Czujnik IAT
Lambda