[temat przeniesiony]
od dawan szukam rozwiazania, moze ktos mial cos podobnego i zasugeruje.. chodzi o znany problem z utrata mocy przy dluzszym utrzymywaniu obrotow powyzej 3000, przy czym najczesciej wskazywany jako winowajca egr nie jest problemem (to samo mam i z egr, i z emulatorem; co ciekawe, im zimniej na zewnatrz tym rzadziej wystepuje problem, wraz z ociepleniem pojawia sie czesciej); komputer mowi o zbyt wysokim cisnieniu powietrza doladowania, i coraz bardziej sie sklaniam do jednej z dwoch wersji:
- uszkodzenie turbiny, lub
- problem z ciegnem regulujacym otwarcie upustu spalin z turbo
czy ktos moze mial podobny problem z utrata mocy, i wymiana turbiny go rozwiazala? a drugie pytanie - czy w wawie jest ktos z cdi i mialby chwile zeby pozwolic mi zajrzec do swojego silnika - chcialbym porownac ustawienie ciegna upustu spalin ze swoim?
serwan
Adept
Niema problemu wpadaj do Łysego 13 tylko niewiem kiedy bo sobota ? Jeszcze niewiem ile w pracy .Pozatym czy były zmiany w programie albo w tłumiorku ? Jaki to rok i przebieg . Piszecie zawsze mało o typie i ile km .Ale cos pomyślimy Dzwon 502553333 To powiem jak w sobote mam gdzieś fote jak ma nowa .Ale to nie tak że wszystkie mają tyle
Jak mieszek od turbo i patyk cały ? przewodzik ciśnienia ? i czujniorek od doładowania ? Pewnie niewiesz
ŁYSY13
Pasjonat
od dawan szukam rozwiazania, moze ktos mial cos podobnego i zasugeruje.. chodzi o znany problem z utrata mocy przy dluzszym utrzymywaniu obrotow powyzej 3000, przy czym najczesciej wskazywany jako winowajca egr nie jest problemem (to samo mam i z egr, i z emulatorem; co ciekawe, im zimniej na zewnatrz tym rzadziej wystepuje problem, wraz z ociepleniem pojawia sie czesciej); komputer mowi o zbyt wysokim cisnieniu powietrza doladowania, i coraz bardziej sie sklaniam do jednej z dwoch wersji:
- uszkodzenie turbiny, lub
- problem z ciegnem regulujacym otwarcie upustu spalin z turbo
czy ktos moze mial podobny problem z utrata mocy, i wymiana turbiny go rozwiazala? a drugie pytanie - czy w wawie jest ktos z cdi i mialby chwile zeby pozwolic mi zajrzec do swojego silnika - chcialbym porownac ustawienie ciegna upustu spalin ze swoim?
serwan
Adept
Niema problemu wpadaj do Łysego 13 tylko niewiem kiedy bo sobota ? Jeszcze niewiem ile w pracy .Pozatym czy były zmiany w programie albo w tłumiorku ? Jaki to rok i przebieg . Piszecie zawsze mało o typie i ile km .Ale cos pomyślimy Dzwon 502553333 To powiem jak w sobote mam gdzieś fote jak ma nowa .Ale to nie tak że wszystkie mają tyle
Jak mieszek od turbo i patyk cały ? przewodzik ciśnienia ? i czujniorek od doładowania ? Pewnie niewiesz
ŁYSY13
Pasjonat