Tu jest rzekomo wystawiona manetka z tempomatem, sądząc po rocznikach właśnie do 454:
https://www.motortecnoautodemolizione.it...dx-destro/
Z tego, co widzę, to jest jeden nieoznaczony pierścień - być może on służy do zmiany ustawień. W 450 do włączania i wyłączania stosuje się guzik na końcu manetki (ten z nasadką w kolorze) - być może tutaj też tak jest. Instrukcja coś mówi na ten temat?
Na 3 zdjęciu jest widoczna ilość pinów - możesz zajrzeć jak to wygląda u Ciebie - zarówno na wtyczce, jak i manetce, będziesz mieć porównanie. Zawsze to jakiś punkt wyjścia.
EDIT:
aczkolwiek tu jest chyba dokładnie taka sama dźwignia i już bez dopisku, że tempomat :(
https://www.autoteile-preis.de/Smart-For...per-17d714
https://www.motortecnoautodemolizione.it...dx-destro/
Z tego, co widzę, to jest jeden nieoznaczony pierścień - być może on służy do zmiany ustawień. W 450 do włączania i wyłączania stosuje się guzik na końcu manetki (ten z nasadką w kolorze) - być może tutaj też tak jest. Instrukcja coś mówi na ten temat?
Na 3 zdjęciu jest widoczna ilość pinów - możesz zajrzeć jak to wygląda u Ciebie - zarówno na wtyczce, jak i manetce, będziesz mieć porównanie. Zawsze to jakiś punkt wyjścia.
EDIT:
aczkolwiek tu jest chyba dokładnie taka sama dźwignia i już bez dopisku, że tempomat :(
https://www.autoteile-preis.de/Smart-For...per-17d714