(20.12.2016, 14:37)psuwacz napisał(a): O! W celu holowania i odpalania na pych lepiej jest wozić instrukcję, bo procedura trochę jak przy rozruchu Wodo-Wodianoj Eniergieticzeskowo Rieaktora. Holowanie niestety trenowałem, choć bez żadnych komplikacji (jak sie poddało sprzęgło, to się wrzucił N i tak mu zostało).
Na pych, tj:
1. Zapłon 1
2. Noga na hamulec, przytrzymać drążek w pozycji "+"
3. Nogę przenieść na gaz i cisnąć; cały czas trzymać drążek na "+"
4. Pchać; jak się obroty zsynchronizują to zaskoczy.
Do użytku przez 1 osobę, znaleźć miejsce z górki a jak nie ma to trudno:
1. włączyć zapłon w pozycję 1
2. pchać aż się rozpędzisz do około 10km/h
3. wskoczyć do środka nogą dotykać hamulec tak by zapaliło się światło stopu i wówczas dźwignię zmiany biegów w pozycję do jazdy do przodu i od razu trzymać ją do przodu na "+"
4. nogę z pedału hamulca na pedał gazu, cały czas trzymając dźwignię biegów w pozycji na "+" i mieć nadzieję, że auto ma jeszcze właściwą prędkość by wrzuciło bieg i odpaliło
jeżeli się nie uda, a sił wystarczy powtórzyć z wyższej prędkości
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!