KamiloVsky
Liczba postów: 735
Dołączył: Mar, 2010
Reputacja:
0
Imię: Kamil
Skąd: Zarzetka (mała wioska 80 km od wawy)
KamiloVsky
03.05.2010, 17:49
Gantz napisał:
Jak się tym jeździ - wsiadasz wciskasz hamulec przerzucasz dźwignie w położenie bieg ( czyli w bok) i jeśli masz przycisk to wciskasz A i jedziesz.
A u mnie nie trzeba wciskac hamulca do zmiany biegu...
Małe jest piękne;]
kanapa pisał(a)):
Automat ma program który pracuje wg dynamiki wciskania pedału gazu.
Delikanie przśpieszasz to zmieni przy około 2,500 - 3,000 obrotów. Bardzo mocne depnięcie to 4,500 - 5,500.
w bezynie,w dieslu delikatnie 2,000 obr/min,mcne 4,500 obr/min 8-)
plesniak
Liczba postów: 2.674
Dołączył: Jan, 2010
Reputacja:
17
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo C 453 turbo, BRABUS Xclusive, 2017
plesniak
03.05.2010, 18:28
To ja mam pytanie. Jak odpalam samochód to zawsze jest w trybie manual. Czyli jak się zapomnę rano to orientuje się że nie wcisnąłem guzika i jest to juz przy 4 tysiącach co dla turbiny fajne nie jest z samego rana. Czy jest jakas kombinacja żeby startował w trybie A a nie w M?
Moja fura to grudzien 2003 Passion Plastic Dach Edition cdi
plesniak
Liczba postów: 2.674
Dołączył: Jan, 2010
Reputacja:
17
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo C 453 turbo, BRABUS Xclusive, 2017
plesniak
03.05.2010, 18:34
przed liftem nie ma problemu to wiem, po lifcie niestety zawsze startuje w trybie Manual