psuwacz
Liczba postów: 1.411
Dołączył: Nov, 2015
Reputacja:
33
Imię: Wojciech
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Szczecin
smart fortwo 450 cdi, pure, 2004
smart fortwo 451 cabrio, BRABUS, 2008
smart fortwo 450 cdi, passion, 2005
psuwacz
04.03.2017, 19:30
Panie kierowniku! Jest sieczkarnia to musi trząść. Zmień przyzwyczajenie i śmigaj jak benzyniakiem: u mnie spokój jest jak drehzahl powyżej 2000. A przy zapalaniu masaż pupy gratis. Ale CPN jak mijasz możesz im zawsze pomachać! FF to jeszcze, ale FT w benzynie to na każdej stacji karta stałego klienta VIP.
Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się!
psuwacz
Liczba postów: 1.411
Dołączył: Nov, 2015
Reputacja:
33
Imię: Wojciech
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Szczecin
smart fortwo 450 cdi, pure, 2004
smart fortwo 451 cabrio, BRABUS, 2008
smart fortwo 450 cdi, passion, 2005
psuwacz
05.03.2017, 12:46
To już trudniejsze pytanie. Najlepszą odpowiedź można uzyskać mając materiał porównawczy. @Paciej uważał przed spotem, że ma jakiś strasznie uszkodzony gruz, a się okazało że te zajączki przy zmianie biegu to standard, wibracje są w smartowej normie, podobnie jak inne budzące wątpliwości parametry. Ja wtedy pierwszy raz zobaczyłem jaka jest (spora!) różnica w jeździe 450-tką z komputerem ZEE a nowszą z SAMem.
Z innej beczki - podejrzany hałas i dziwne zachowanie skrzyni rektyfikuje się oczywiście na SD podczas adaptacji sprzęgła, którą dobrze jest mieć w nawyku robić np. przy każdej wymianie oleju (zakładając, że jakość i stan techniczny części nie budzą innych zastrzeżeń).
Dobrze gadam? Dodaj do REP-u, nie krępuj się!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.03.2017, 12:48 przez psuwacz.)