[454] 1,5 automat- problem - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 454 - smart forfour (http://smartklub.pl/f-model-454-smart-forfour--69) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--97) +---- Wątek: [454] 1,5 automat- problem (/t-454-1-5-automat-problem--20704) |
1,5 automat- problem - Radcliffe - 03.02.2023 Hej Mam problem ze skrzynią. Pierwszym objawem był problem z wrzuceniem wstecznego, zamiast R pojawia się 0 Następnie problem pojawił się przy redukcji w automacie, przy zrzucaniu biegu auto zaczyna "kangurkować" Ostatnio były dwa momenty, w których w ogóle nie widział skrzyni, bieg na wyświetlaczu się pojawia ale po dodaniu gazu jedynie silnik wchodzi na obroty a auto nie rusza. Co ciekawe wydaje mi się że problem zaczyna się pojawiać jak auto się rozgrzeje. Z komputera wychodzą błędy: P1825 P1826 P1830 P1710 P1705 Mieliście może coś podobnego lub możecie pomóc w lokalizacji awarii? 1,5 automat- problem - Maciek_M - 03.02.2023 Pewnie aktuator się kończy albo wymaga kalibracji. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka RE: 1,5 automat- problem - Radcliffe - 03.02.2023 Dziękuję Ci za odpowiedź, czy jest sposób żeby to zweryfikować przed zakupem części? RE: 1,5 automat- problem - chris2 - 03.02.2023 Trzeba najpierw podłączyć pod komputer i przeprowadzić kalibrację sprzęgła,jeżeli to nie pomoże to trzeba szukać dalej i ewentualnie wymieniać. RE: 1,5 automat- problem - raffa - 03.02.2023 Nie wiem, jaka jest realizowana obsługa sprzęgła w forfour, czy w ten sam sposób, co w pierwszych fortwo. Ale jeśli w taki sam, albo podobny, to i tak po wymianie siłownika sprzęgła będzie potrzebna jego kalibracja poprzez komputer. A siłownik to nie jest 50 PLN. Więc warto sprawdzić dokładnie co i jak. 1,5 automat- problem - Kanapa - 06.02.2023 (03.02.2023, 21:54)raffa napisał(a): Nie wiem, jaka jest realizowana obsługa sprzęgła w forfour, czy w ten sam sposób... Nie jest jak w 450 czy 452. W 454 jest technika zastosowana później w 451 czyli wysprzęglik samonastawny więc prawdopodobie sprzęgło się skończyło. Zacząć od sprawdzenia przez SD co się temu misu stało. RE: 1,5 automat- problem - Radcliffe - 27.04.2023 Dziękuję za odpowiedzi, czy po wymianie konieczna jest kalibracja?. Wymiana to trzy śrubki z tego co widzę, można to zrobić samemu, ale jeśli później trzeba kalibrować to chyba tylko warsztat i komputer? Choć wg tego co napisał Kanapa to rozumiem że sam się nastawi 1,5 automat- problem - Maciek_M - 27.04.2023 Komputerem kalibruje się bodajże punkty otarcia sprzęgła i trzeba to zrobić. Musi być stardiagnosis. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka 1,5 automat- problem - Kanapa - 29.04.2023 (27.04.2023, 07:38)Radcliffe napisał(a): Dziękuję za odpowiedzi, czy po wymianie konieczna jest kalibracja?. Wymiana to trzy śrubki z tego co widzę, można to zrobić samemu, ale jeśli później trzeba kalibrować to chyba tylko warsztat i komputer? Choć wg tego co napisał Kanapa to rozumiem że sam się nastawi Sprzęgło trzeba koniecznie skalibrować a samonastawny wysprzeglik to taka lekka proteza jest żeby nie było problemów od przeglądu do przeglądu. Zalecenie generalnie jest by kalibrację przez SD robic co kilkadziesiąt tysięcy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro |