PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 450 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-450-smart-fortwo--66) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--88) +----- Dział: Elementy wnętrza z elektryką (http://smartklub.pl/f-elementy-wnetrza-z-elektryka--117) +----- Wątek: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora (/t-pilne-450-2000r-benzyna-przewod-masowy-akulatora--19813) |
PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - BogdanHa - 26.02.2021 Loading
Wczoraj miałem problem z uruchomieniem jeździdełka.Po 3 godzinnym doładowywaniem akumulatora dalej kicha. W końcu odkręciłem i założyłem od nowa końcówkę masowego przewodu przy podwoziu i ruszyło bez problemów. Jednak zauważyłem, że przewód od strony śruby jest uszkodzony (pozrywane linki przy mocowaniu). Jaki przewód kupić i ewentualnie gdzie szybko (pilna prawa). No i czy wystarczy dobrać jedynie długością? Czy średnice otworów w złączce są znormalizowane? Czy w oznaczeniach przewodów liczby np. 40/50 oznaczają dopuszczalne natężenie prądu? Przykładowo: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3419141618321-tl-pmo-50-40-przewod-masowy.html Chciałbym kupić dzisiaj w Warszawie - ma ktoś jakiś namiar? RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - tim13 - 26.02.2021 Składnica rolnicza dostaniesz. 40/50 to zapewne długość w cm. Zmierz oczko które dokręcasz do ramy jakią ma średnice, zresztą jak będzie większa to dasz większą podkładkę. Jak na szybko to rozkuć oczko w Twoim przewodzie i zakuć na nowo . Młotek i do dzieła. Edit. Ten z linku.... tam jest opis "Przewód masy, dł.: 400mm, średnica oczka: 10mm, przekrój przewodu 50mm2 (oko/klema+)" RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - BogdanHa - 26.02.2021 (26.02.2021, 10:09)tim13 napisał(a): Składnica rolnicza dostaniesz. 40/50 to zapewne długość w cm. Zmierz oczko które dokręcasz do ramy jakią ma średnice, zresztą jak będzie większa to dasz większą podkładkę. Jak na szybko to rozkuć oczko w Twoim przewodzie i zakuć na nowo . Młotek i do dzieła. Dzięki - już kupiłem. Tylko dziura chyba większa. Zakuć od nowa nie dam rady - już jakiś majster to chyba robił po kowalsku, bo długość na styk. RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - PepiTo - 26.02.2021 (26.02.2021, 07:58)BogdanHa napisał(a):Witaj A piszesz o tej masie co idzie od aku do nadwozia? Bo gdzie jeszcze występują przewody masowe w naszych autach? Poozdraawiaam RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - BogdanHa - 26.02.2021 (26.02.2021, 13:30)PepiTo napisał(a): Witaj Tak aku do podłogi. Jestem laikiem - wiem, że kolejny przewód pomiędzy silnikiem, a nadwoziem... Może, wypowie się ktoś, kto wie na pewniaka. RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - tim13 - 26.02.2021 Akumulator z nadwoziem , silnik(skrzynia) z nadwoziem, i jeszcze kilka miejsc gdzie wiązka kabinowa połączona jest z nadwoziem (brązowe przewody). Wiązka silnika też ma przewody masowe (brązowe) RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - maciekpkow - 26.02.2021 Najważniejsza jest masa z akumulatora bo bez niej nie będzie wogóle prądu i to jej dobre połączenia są priorytetem. RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - tim13 - 26.02.2021 (26.02.2021, 14:42)maciekpkow napisał(a): Najważniejsza jest masa z akumulatora bo bez niej nie będzie wogóle prądu i to jej dobre połączenia są priorytetem. A jak "cieńkie" brązowe przewody źle masują to jest komunikat "1 pozioma kreska) RE: PILNE [450/2000r/benzyna] przewód masowy akulatora - BogdanHa - 26.02.2021 (26.02.2021, 14:51)tim13 napisał(a):Dzięki - miałem 3 kreski. Teraz jest ok.(26.02.2021, 14:42)maciekpkow napisał(a): Najważniejsza jest masa z akumulatora bo bez niej nie będzie wogóle prądu i to jej dobre połączenia są priorytetem. Gdy starałem się znaleźć odpowiedź na problem, czytałem na forach (tutaj też), że trzy kresko wiążą się z awaria skrzyni biegów lub jej elementów... |